السبت، 13 فبراير 2010

همسة حنين

السلام عليكم .. كيفكم اخواتي واخواني ...ياااااااااااااااه .. دانا بقالي كتييييير مش فتحت المدونة ... يلا بقي حظي اني اروح الكلية ال... الجميلة دي :))))) ..

كنت احب ان الاجازة تتطول شوية . بس كتر خيرهم .. عارفين ان احنا مش بنستغني عن العلم ... 


بس ان شاء الله هنتابع مدوناتكم الجميلة دي ...وادعوووووووولي بقي عشان نتيجه الترم ربنا يسهل فيها ... نفسي اغمض الاقي نفسي خلصت .. رغم كلهم بيقولولي سنوات الدراسه ما تتعوضش .. بس انا عاوزاها ماتتعوضش مش مشكلة المهم اخلص وخلاص :))))

يارب تكونوا في اسعد حال .. واللي امتحن ربنا يوفقه .. واللي مش امتحن ربنا يوفقه بردو :)))  

واشوفكم علي خير يارب في الايام القادمة .............. وكل عام وانتم الي الله أقرب

هناك 9 تعليقات:

  1. وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

    بالتوفيق ان شاء الله اختنا الكريمة وتحققي ماتتمنيه

    تقبلي مروري

    ردحذف
  2. ربنا يوفقك اختنا الكريمة ويحقق لكي كل ما تتمنيه ان شاء الله

    ردحذف
  3. الكل كدا منتظر النتيجة
    ربنا معانا كلنا
    وربنا معانا جميعا
    بالتوفيق

    ردحذف
  4. الحمد لله تم بحمد الله
    اريد نشر عنوان المدونة

    ردحذف
  5. الف مليون مبرووووووووووووووووووووك يا دكتورتنا علي النتيجة

    ردحذف
  6. *قلم رصاص *
    شكرا لمرورك الفاضل .. وعذراً للتاخير في الرد

    ردحذف
  7. * النجم القادم *
    الله يبارك في حضرتك وعقبالك يارب ان شاء الله

    ردحذف
  8. اهلا بيكى
    وقعت على مدونتك بالصدفه
    وانا اصلا جديد فى عالم التدوين \\
    المهم

    باين مدونه
    ملهاش حل

    هدخلها واشوف
    واقول
    ربنا يبارك لك

    ردحذف
  9. * باحث عن حب *
    أهلا بحضرتك في المدونه .. وشكرا علي رأيك فيها رغم انها مدونة صغيرة بالنسبة لمدوناتك كثيرة :) ... وانا اتشرف بحضرتك في المدونه في اي وقت ...

    ردحذف

يُـشرفني مروركم وأرائكـم